Fetto superstar

Sovning nu!

Eller ja, snart iallafall. Tänkte jag skulle beskriva helgen för er.. hur intressant det nu kan vara :D

Fredags, utspelade sig i snajdarns bil tillsammans med 4 törstiga pojkar bort till löa, för att sen åka hem till kalle och röka vattenpipa för att åter igen åka till löa och hämta alla dessa pojkspolingar. Som otroligt nog allihopa hittat en mun att stoppa tungan i :D

Lördagen utspelade sig åter igen i snajdarns bil, fast denna gång gick vidundret till örebro för att titta om det möjligtvis kunde bli lite streetrace, men som tur var vart det inte det, instället åkte vi hem.

Söndagen började tidigt, vid halv 8 satt jag fullt påklädd (tur var väll det) bakom ratten i min brors jeep på väg till stockholm.
Vi skulle hjälpa syster som skulle flytta till en ny lägenhet. Det var väll ganska snart gjort och vi var åter i nora vid 5.. Då vart det åter hem till kalle där jocke och maria var.

Som ni ser, ingen jättespäckad helg, men vem fan klagar? ;P

Nu ska jag sova och njuta av att jag inte ska gå upp ;) Puss alla som jobbar!

Kommentarer

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0