Maybellene i Hofteholder

Idag är det en dag, en dag som inte kommer allt för ofta i mitt liv, det är nämnligen dagen då jag ska städa!:O
Helt själv har jag kommit fram till att det är vad som måste göras. Dom 400 såren i fötterna har nog också hjälpt lite. inte minst det faktum att jag nu är alergisk mot mitt eget rum! (damm) Inte helt toppen med tanke på att jag spenderar cirkus 90% av tiden jag är hemma i mitt rum:P

Imorgon åker mamma och stefan iväg på kryssning i hela 24 timmar! Ganska så skönt! Dom kunde gott ha vart borta lite längre, det blir i september det. då ska dom till turkiet:) Fiint

Over and out!

Kommentarer
Postat av: Småland

det är illa när man inte kan vara kvar själv för det är så stökigt :P

2008-07-15 @ 19:07:06
Postat av: Pomme

haha det är perfekt! ;D

2008-07-16 @ 02:47:31
URL: http://pomz.blogg.se/

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0