stålmannen!

Jahaja gott folk. Tänkte jag skulle berätta om min incident igår. Jag åkte med brorsan i lastbilen och hjälpte till med lastning och sånt, Igår var det kylskåp som skulle transporteras. jag står uppe på släpets kontainrar (cirkus 4meter ner till marken)
Fredrik sitter i hytten på hans kran med gripklo. Varje kylskåp han lyfter upp ska jag lägga så det står bra. Iaf så släpper han ner ett kylskåp, jag står på hägersida om gripen, vilket var dumt. fredrik börjar svänga tillbaka kranarmen, som tur var hann jag reagera så jag duckar så snabbt jag kan, men det räckte tyvärr inte till. Gripklon lyckas träffa mig mitt på örat/tinning och i samband med smällen tappar jag glasögonen ner till botten av kontainern..jippi:D

Hade jar vart mindre berädd hade jag kunnat fallit över kanten och då hade det inte vart lika skoj :/ 4 meter ner till glasig asfalt. Men men. Det gick ju bra;)

Inatt hade jag dock tyvärr inte helt skön huvudverk. Men det man inte dör av det härdar=)


Kommentarer

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0