The human instrument

Så på fan!

Det finns fortfarande folk som besöker den här! det tackar man för ;)
Det var ju trotts allt en bra stund sen det yttredes några kränkande ord här på sidan, kanske är lika bra det:)

Iallafall så tänkte jag hiva igång här lite smått igen!



Just nu sitter jag här i min gamla stol vid datorn och lyssnar på "Ljuva 50 tal" på alldeles för hög volym.
Det är en os här som har en liten blandning av snus, sova och doftgranen "new car" som jag fick av maria igår och ännu inte hunnit hänga in i bilen. Det ligger diverse kläder på golvet. perfekt om man skulle ramla.

Mina dagar såhär på sommarlovet består mest av frågan: Vad ska vi göra?
Och otroligt nog lyckas det film nästan varje kväll. Ganska så less på det kan jag ju erkänna.
Tittar jag inte på film åker jag runt med antingen jocke, snajj eller olle i staden. Trevligare.. och dyrare.
Lagom tills jag får körkort kostar väll en skvätt soppa upp åt 20 riksdaler. Då får jag ju fan spader alltså.
jag vill tillägga att det är precis 31 dagar tills mannen, myten, legenden, JAG fyller 18 vårar! Det blir att fira till med snusandling och smörgåstårta. Även lite krog på kvällskvisten med lite tur, nån som blir med? ;D
För övrigt är det också 35 dagar tills skolan drar igång igen. För en gång skull gör det mig inte ett smack, helt klart den tråkigaste sommarn hitils, och jag vet att mitt körkort ligger och väntar när skolan börjar också.







Rundar av detta med en sött foto på mig i jockes skuff!

Bajs.

Kommentarer

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0