You better die young

God afton allesammans, nu är jag så hejdlöst nyvaken så ni anar inte, ögonen går knappt att öppna och det är så sjukt varmt inne på mitt rum. doh.

Igår lekte jag med alla möjliga, jag och olle åkte ut till skogis, där även kaj kom för samma syfte:) Då åkte vi och badade allihoppa. Sen in till nora och träffa lite mer folk, och rätt vad det var så hade adam joinat oss, det fanns bara en lösning..Nakenbad! Och så vart det. När alla vad nöjda och glada gick vi upp ur vattnet och begav oss till lindesberg för att hämta folk från parkfesten. Efter cirkus 1 timmes väntan så kunde vi åka hem igen. Tillbaka i nora vart det däckbränning med full bil, till att ännu en gång åka och bada..men denna gång hade även eliasson och lagermyr följt med.
Inte så långt efteråt vart det hemgång=)

 Nu är det så här många dagar kvar tills jag fyller 18=)

Kommentarer

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0