Y'all can call me businessman.

Jamen visst, köper bil för 8000. köper 17" färgar för 2000. Säljer ett par 15" för 3200
fan, det går bra nu. Finns det inget mer jag kan sälja tro?^^,

Min kropp kanske?.
Dock är jag skeptisk till att den skulle sälja bra ens i charkdisken faktiskt.

image59
Fast jag passar ju ganska bra ändå ;D



Nästa helg är det Elmia för heeeela slanten! Jag tackar så hemskt mycket till arrangörerna som slagit sina kloka huvuden ihop och som klippt och skuret planserat evenemanget MITT på påskafton och med det slipper jag i år den årliga och otroligt jobbiga och tråkiga "påsk middagen" hos mormor. Tipptopp! Jag åker dit med olle är det sagt, han tog för övrigt körkort i förrgår. Det gratulerar vi! Det svinet. :D

Kommentarer

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0