What's New Pussycat?

Goddagens mitt herrskap av trogna läsare (småland) tänkte jag skulle ge en lägesuppdatering.
I söndags sålde jag pärlan, tro det eller ej men jag hade ingen som helst ånger, som men duetten ;) haha
Visst jag gillade den men vafan, den var så in i helvete slö. Blir nog kanske att köpa sig en likadan fast med lite piggare motor efter vintern, får se hur det blir. Nu har jag iaf slagit till på en 740 som sätta-i-träd-bilen för årets vintersladdande
jag har inte fått hem den än pga ägarbyteskrångel men den kommer om nån vecka skulle jag tippa. Och om cirkus 2 veckor får jag vistas på väg, själv. Helt underbart ;D Om jag klarar uppkörningen vill säga! Gör jag inte det får jag vänta 4 veckor till.. och då lovar jag er att jag inte är mister glad guy. dra åt helvete vad arg jag blir då..Aja. det går nog vägen skulle jag tro. Imorgon ska jag och småland sticka ut till kristian i dalkarsberg och ja.. nånting. Vet inte vad vi ska göra riktigt^^, Det återstår att se.



Här har vi min nya raket också! fy fan vad hård ;D


Kommentarer
Postat av: Stefan

fan din trogna läsare har inte kollat bloggen på ett tag! men det var ju en fin text du lyckats få ihop :P oftare nu så jag kan börja följa den igen ;D

2008-11-28 @ 23:58:10

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0