Farbror Pomme fixar biffen!

Hör och häpna!
Stoppa presarna!
Kors i taket!

Ja, många mer kan jag faktiskt inte ;o
Iallafall så var det där bara för att uppmärksamma att jag faktiskt, efter cirkus 4 månader fick jag fingret ur arslet och uppdaterade bloggrackarn! Jag är mäkta imponerad!

I helgen har jag vart lite överallt, jag skriver allt så kort jag bara kan för läsarens behag.

alltså, i fredags vart det karlskoga, satt hemma till runt 10 då kom olle och hämtade upp mig, eller ja det var inte olle som körde men han var med i bilen! För att åka in till statt och dricka lite sprit! Gick ju galant. Jag säger bara en sak.. Ta på er björnfitta på krogen. Helvete vad man får flickor! eller ja, kvinnor. Hem till kristan vid 4 nångång. Sov som ett litet barn. vaknade runt 11 och åkte kort därefter hem. Väl hemma vart det lite stödvilor till en 4, då vart det käk och då var det lika bra att vakna till tänkte jag. Hoppade in i duschen och stack sen ut för att träffa jocks och snajj. Vi stack till en foest och röjde lite. trevligt folk där måste jag säga. vissa lite mer och vissa lite mindre,
Idag blir det att städa rummet lite och sen åka ut på sjön en sväng med ett härligt gäng svärmorsdrömmar!

över och ut!

Kommentarer
Postat av: Selina

Haha, det var jävligt länge sen du uppdaterade bloggen ;)

2009-02-08 @ 15:17:31
URL: http://skakan.blogg.se/
Postat av: Anonym

aa det var inte igår :D

2009-02-08 @ 17:53:40
Postat av: Istwan

haha "ett gäng härliga svärmorsdrömmar!" :P

2009-02-10 @ 20:51:31
Postat av: pomme

dom är ju det ;D

2009-02-10 @ 22:03:02
URL: http://pomz.blogg.se/

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0