Kallvattnet är för kallt :O

Javisst! Ännu ett utbildande och intressant inlägg av eran favvokille!

Idag så var det gayskola, vi kollade på nån talliban film på både religonen och sammhällskunskapen. Tack gud :E
Och sen var det mat, denna vecka får vi äta på kullinaren så det tackar vi och tar emot för. Svenskan kan ni ju inbilla er att jag gick på, Finns inte en sportsmössa ska jag be om att få tala om:) Och bertils lektion var lika värdig som alltid. lektionstid till 4 men vi slutar före 2 varje gång.. Då stack jag och klas in till nora för att åka på åsbosjön, hejdlöst och okontollerat roligt!
Gick lite brett där en stund för att sen åka hem till mig och ragga lite mer sladdsugna könsmogna pojkar, Gick ju helt galant.
Soppan i fjortisholken (min bil) tog snabbt slut och jag tvingades åka med olle istället. För nå tal om att jag skulle ha råd och tanka det kan vi ju bara spekulera i.

Och nu sitter jag här. lika vilsen och solbränd som vanligt... okej det var en lögn. Vilsen är jag då blankt inte och solbränd ska ju gudarna veta att jag inte är :D

Om cirkus 1 månad ska jag och ett gäng grabbs, (och en dam tror jag) åka in och kolla på Volbeat i karlstad, Jatack
Och under samma tidsintervall måste jag packa ner mitt rum i lådor för då bär det av till ett hus i ås. (kunde inte i mina vildaste fantasier tänka mig att jag skulle bosätta mig i ås, men så vart det ;D)

Tror bestämt att det är dags för lite... ALL MAKT ÅT TENGIL!

/Över och in

Kommentarer
Postat av: Småland

haha tur att du börjat uppdatera så jag får mig ett gott skratt ;D ALL MAKT ÅT TENGIL! haha

2009-02-10 @ 20:54:49

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0