Love is my drug, she's my heroin

Morsning korsning!
Jag lär väl skriva lite annars gråter väl småland blod snart ;)

I fredags körde jag folk mest hela kvällen, fick låna min brors audi a3 och köra med, helvete vilken skön bil, hade jag haft råd hade jag köpt en sån, toppenkärra, iaf så hämtade jag den hos bror vid 7 och körde då in jocke och hans syster till örebro, När jag kom till nora igen så fixade vi lite med fläktarna för att den immade igen hela tiden, när det var löst åke jag till storå med 2 flickor för att sen åka till nora igen, väl i nora vart jag stannad av harry haffa som hävdade att jag hade åkt omkring och sladdat på stan hela kvällen med just den bilen jag åkte i. JAHAJA hor-snut.. den är framhjulsdriven, den är låg och jag har kört folk hela kvällen, mjo det var nog jag. Ändå fick jag en stark varning och en utskällning. Fittor. Åkte sedan till storå igen för att hämta flickorna och sen dirr till örebro och hämta jocke. Kom väl hem vid halv 4 eller nått sånt.

Upp vid 10 på lördagen och fixa lite, stack till bror och hjälpte honom installera fjärrlås på audin, sen hem och fundera på vad man skulle hitta på. det vart iaf att jag umgicks med jessica och maria, slapp afton. hemma vid halv 1 och sov som ett barn.

Idag gick jag också upp ganska tidigt och var förvånande hurtig, fixade och trixade lite här hemma och åkte sen till biltema och köpte en ny antenn till bilen, man lär ju för tusan ha radio i fjortisholken!

Imorgon vet jag inte så noga vad som händer, ska eventuellt åka och köpa en ny skärm till bilen. blir najs:)
laga upp han, sänka, köpa sommarhjul sen är det bara att sälja iväg den!


Det känns som om jag har förlorat stinget i mitt skrivande, jag läste mina tidigare inlägg och dom var ju fan lite småroliga:P Jag får läsa lite mer så kanske jag kommer in i det igen. Var ju trotts allt ett tag sedan.

 låten idag: John ME - Love is my drug

When you are feeling tired
I'll lay there with you
When you get up early in the morning
I'll get up with you
If you have a craving
I'll get it for you
If you wanna take a ride all by yourself
I'll be waiting for you

Love is my drug, is my medicine
Stay with me honey, stay with me honey, stay with me
Love is my drug, she's my heroin

Kommentarer
Postat av: Småland

blodet var nära ska du veta ;) snuten kan väl inte göra något, dom måste väl ta dig på bar gärning eller vad man säger.. eller? :P

2009-02-15 @ 22:27:21
Postat av: paula

haha ja ;D

2009-03-02 @ 14:59:03
URL: http://paulalicious.blogg.se/

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0