She's so bad, så bad it hurts!

Jahopp, visst har man tid att klämma in ett inlägg till idag! Faktiskt så har jag fått några besökare sen jag började igen;P Fast det hade legat på 2 besökare om dagen i fan 3 månader, utan uppdatering, det är fan starkt!

Idag så var det skola (skräll) Vi har körvecka så jag och bonden har tillbringat dagen i scanian med roland, mest stadstrafik. Tacka vet jag volvon, mycket roligare att köra. Gick väl helt okej måste jag säga, Det var en lastbil som körde fast utanför skolan så då fick nystöm dra upp han med hjullastaren. Det var väl det sportigaste som skett idag :P
Väl hemma så åkte jag, mamma och stefan till flügger och tittade på tapeter till diverse rum i nya boningen, jag ska ha svarta väggar med en tapetserad vägg tror det vart. Hightech!
Sen upp till bror och titta på hans nya bil han ska ha och pendla till oslo med. Audi A3. helt okej bil. Jag har lite fetich för större bilar dock!



jag kände att en bild på den vackraste varelsen på 2 ben satt på sin platts!

Infinite mass - Fire fire.

Fire fire she's all in my veins
Takes me higher higher, I'm in love she's cocaine
Fire fire, fire you good

She loves having fun
But she's got me on the run

Kommentarer
Postat av: Småland

fan vad jobbigt att pendla till norge :P

2009-02-10 @ 21:06:25
Postat av: pomme

Eh! 30-35 mil här och där är väl inget ;D

2009-02-10 @ 21:58:46
URL: http://pomz.blogg.se/

Skriv en rad för helsike!

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0